nasz Partner w przyspieszeniu inwentaryzacji

Usługa SIETOM INVENTORY
proponowany zakres prac:

Wykonanie zestawienia środków trwałych
Przygotujemy i opracujemy zestawienie środków trwałych – przedmiotów – w formie elektronicznej (lub papierowej) do wykorzystania w procesach finansowych firmy
Aktualizacja rejestru środków trwałych
Zestawimy i zaktualizujemy w formie tabeli przedmioty, zgodnie z rejestrem środków trwałych w CRM. Każdy przedmiot podlegający inwentaryzacji musi posiadać indywidualny niepowtarzalny identyfikator (numer, kod, itp.) wraz z opisem
Parowanie środków trwałych z tagami RFID
Do każdego przedmiotu z rejestru środków trwałych przypiszemy (sparujemy) określony nr identyfikacyjny zawarty w tagu/etykiecie RFID

Na wszystkich przedmiotach umieścimy sparowane tagi/etykiety RFID (w formie naklejek).
Dostosujemy tagi do rodzaju powierzchni przedmiotu (tagi „on-metal”, papierowe, itd.)

We wszystkich lokalizacjach Twojej firmy wykonamy skanowanie przedmiotów za pomocą skanerów ZEBRA, wyposażonych w aplikację SIETOM INVENTORY

Zebrane podczas skanowania informacje w formie elektronicznej zestawimy z dotychczasową dokumentacją (rejestrem) wskazując na rozbieżności w rejestrze środków trwałych (braki i nadwyżki)